21.22

Hallu pussys ;) jag kom hem från Robin för en
liten stund sen, totaly mys.. vi kikade på Yes Man
och gosade samtidigt som vi busade :} mysigt!
Jag kommer sakna dig tok mycket i helgen :(
fatta att inte kunna komma hem och smsa dig
och du kommer efter en stund och sover brevid
mig.. Aff :/ men jag får väl sova med Ida istället
hihi :) Menmen, blev ingen influensa spruta idag,
vaccinet tog slut när vi var totaly nära :/ Robin
blev glad, Ida blev smått sur och jag blev nog
ganska lättad i och med att jag trodde att jag
skulle bli aaas sjuk tills i helgen, så nu ska jag
och Robin ta det på hans mammas jobb istället.

Men iallafall, tidigare idag så tog jag bussen kvart
i tolv till stan, mötte upp Ida och gick till St per
där vi träffa Maja och Andrea, sen gick vi och
mötte Robin och gick runt lite på stan sen tog vi
som sagt 7an till Bergaskolan för att vänta på
vaccinet i någon timme men, ah stod där i onödan.
Efter de gick Ida till bussen och jag och Robin
gick till hans mammas jobb och drack Oboy och
sen åkte vi hem till Robin och käka osv. Hihi :}

Btw, jag tanka Robins bil för 200:- är jag inte bra söt ;)


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0