21.40

Jag kom och tänka på en grej, som jag tror starkt
bara är bull! Att tjejer räknar och kommer ihåg
antalet killar de legat med men inte killar ?
Tror du att killar - som är så skrytiga inte håller
räkningen ? Sällan.. frågar man så får man i
stortsett alltid svaret "jag har faktiskt ingen aning"
eller " 7-9st ". Yeeey, tror dom själva på de eller ?
Haha, som att tjejerna är dom som typ ".. 145, 146.."
Noway ;) ni vet precis men ni vill låtsas att ni inte
är så desperata att ni håller räkningen ;) Haha!

Your comments pussie
21:47:33 ~ 2009-11-23
Mitt namn; emma

sv; låter as bra ju! :D kommer bli sjukt kul tror jag!! btw, snygg header! <3

Min blogg; http://emskaarlson.blogg.se/
21:48:08 ~ 2009-11-23
Mitt namn; emma

sv; låter as bra ju! :D kommer bli sjukt kul tror jag!! btw, snygg header! <3

Min blogg; http://emskaarlson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback