22.00

Åh, happyhappy! Störningarna slutade straxt efter
att D.h. började, skönt! Och nästa program är lika
efterlängtat som alltid. Gasch, så de står nog på
min önskelista - alla D.h. serierna alltså {boxarna}

Men iallafall, kvällen har gått relativt fort, har hunnit
prata med Ida och lite grejs.. juste ska svara på ett
sms från Viccan också ;) får försöka att inte glömma
de.. Nu blir de lite Christine och ett stort glas vatten.

Dagens sötaste blir Johans lillebror ;) haha! Lägger
ut bilder imorgon - haha ;) snusk unge!
Love

Your comments pussie
20:06:26 ~ 2009-11-25
Mitt namn; Malin

Hahaha, gulligt ju ;) <3

22:11:20 ~ 2009-11-25
Mitt namn; Me, myself and I

Huh ? :o

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/
22:16:03 ~ 2009-11-25
Mitt namn; Me, myself and I

Men åh, smart du är Maja! Såg nu på Ip'n att det var du :D haha, jag tänkte väl att jag inte kände någon Malin ba wtf ;)<3

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback