22.02

Ny header.. again.. hiss eller diss ?

Nu ska jag gå upp och fixa, sen i säng och försöka
sova. Ska upp halv sex imorgon.. just nu känns de
väl okey, men jag kommer vara död! Imorgon så
ska jag till Darwell med Maja och Ida sen ska jag
mysa med lilla Robin - suckers ;) myseliemys!
Längtar lite smått ;) lala! Jag har iallafall tre lektioner
och slutar vid två, sen skynda ner på stan och få i
mig något att äta ;) Lala, menmen. Nattinatti flickor!
Love


Your comments pussie
23:59:11 ~ 2009-11-29
Mitt namn; Jessica Bjurlerstam )

00:00:25 ~ 2009-11-30
Mitt namn; Jessica Bjurlerstam(=

Haha ojj blev nått fel där såg jag :p Men jag tycker Hiss med den headern =) Jätte fin!

16:38:39 ~ 2009-11-30
Mitt namn; Me, myself and I

Åh, tack :)

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback