22.09 - Dagens funniest

Ojojoj! Hittade precis den roligaste saken idag..
Den tuffa anonyma kommenteraren har nu ett
namn och det var ju ingen tuffare än Jenny Tuvesson!
Yeeeeey! Stackarn kan inte ha något liv. To bad
Jenny, du har gjort bort dig.. Totalt, vad ska man
kalla dig ? Stalker ? Skulle passa bra, frågan är
vad som är så intressant på min blogg, haha! Jag
antar att det var Robin du sukta efter igen. Gasch,
skaffa hjälp Jenny! Det finns hjälp för sånna som
dig. Ta tag i ditt liv, du kan inte bete dig sådär
bara för att du är kär i Robin. Du är är totaly
hjärndöd, shit att man kan gå så långt och stalka
en kille + hans "ex".. jag vet inte vad jag ska säga..
Men get some help.. verkligen :s




Jadu, vad ska man säga ? Du har problem iallafall..
den saken är ju pretty sure ;) Sluta stalka mig och
Robin verkar ju inte heller bli så glad av dina besök.
Så liksom lägg bara ner ;) haha och du, kalla mig
inte baby - för det passar liksom inte din tuffa stil!
Jaja, det är ju inte jag som skämmer ut mig och leker
anonym eller är wannabe, så haha ;) det är ju bara
du som gör bort dig.


Your comments pussie
22:58:51 ~ 2009-11-22
Mitt namn; emma

oh herregud, det där är ju bara skrattretande! håller med dig, hon borde VERKLIGEN ta tag i sitt liv haha! <3

Min blogg; http://emskaarlson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback