22.09

Har varit till Michelle och hjälpt honom lite i hans
nya lägenhet - suck! Så har ont i benen nu :D
haha! Tvn funkar ännu sämre nu, less jag blir!
Som tur är så är de inge bra på tv today, men
ändå.. lite smått irriterande. Sen blir de nog inge
Eckerö i helgen heller -_- för att ngn tönt som
heter Robin inte tyckte de passa, fråga mig inte
varför jag fick veta de av Tobbis.. som sagt så
är inte min dag den bästa. Drygt jobbigt! Och jag
tror inte den kommer bli bättre och imorgon
kommer det hit folk. Hoppas ingen är sjuk och
ger mig massa smitta i och med att jag är så
klenis! Sjukt less alltså! Det enda jag har att se
fram emot nu är på bussen in till stan imorgon
- ska åka med lill Ida :} hihi, trevlans i och med
att hon lämnar mig/oss on my birthday och allt :/
Menmen, skriver kanske senare..
Love

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0