22.21

Blev stan till donken med Maja och Johan, sen kom Ida
dit och följde med mig hem :} ska hålla på med projektet
imorgon as every - lediga - thuesday (?) Robin åkte hem
vid 8 iallafall.. hihi.. men nu blir jag bajs i magen.. hm :/
Har inte så jätteont i tungan iallafall, den är rätt svullen
men jaja ;> jag gillar inte att vänta på svar alltså.. åh!
Så lite tidsfördriv igen..

Alla svar ska börja på första bokstaven i ditt namn; M

1. Vad heter du? - Malin
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mest
3. Flicknamn: Maja
4. Pojknamn: Micke
5. Yrke: Målare
6. Färg: Mistyrose
7. Klädesplagg: Minst {4 st}
8. Mat: Max, haha!
9. Sak i badrummet: Mycket
10. Plats/stad: Min säng eller Malmö
11. En orsak att vara sen: Monster under sängen
12. Något man skriker: Mensfitta
13. Film: {.. nej de blir serie!} Mammas pojkar

14. Något man dricker: Mjölk 
15. Band: Moraträsk
16. Djur: Myra
17. Gatunamn: Molngatan
18. Bil: Mustang
19. Sång: Mabellene i hofteholder

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0