22.28


Vaccinet mot influensan, alltså jag blir helt nojjig
och vet inte om jag ska ta det eller inte och får
panik ju fler som tar de innan mig. Kommer det
bli så allvarligt som alla påstår eller är det som
med de flesta nyheter - överdrivet ? Jag vet inte
vad jag ska tycka om de och inte heller hur jag
ska göra. Om jag ska ta de och riskera att bli
sjuk eller om jag ska strunta i de och riskera att
kanske bli sjukare ? Så jobbigt drygt, jag hatar
att vara sjuk så länge de är värre än lite förkylning
och huvudvärk. Usch :( jag har ingen aning.
Har du eller tänker du ta sprutan mot influensan ?

Your comments pussie
22:51:18 ~ 2009-11-11
Mitt namn; Tove

Jag ska nog ta den imorgon, om vi kommer in liksom x)

Min blogg; http://toveeckebringandersson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback