22.29

Funderar på att vaccinera mig imorgon, eller
iallafall innan helgen.. uschans! Hoppas jag
inte blir sjuk bara :/ jag pallar inte..

Nu ska jag kika på ett inspelat Dh och gå upp
och sen vänta på att Robin ska höra av sig.
Plus att jag har ont i magen :/ eller är orolig
i magen som jag har varit de senaste kvällarna
innan jag ska sova, vad är felet ? -.- Nu
ploppar ångestkänslorna upp igen.. fittdrygt.
Jobbigakänslorsåsnällarobinsmsasnart :/

Nattinatti små smulor, sovgott!

Your comments pussie
06:54:42 ~ 2009-11-11
Mitt namn; Ida karpmyr

ni fyller år fler gången brudar, vem vet ni kan ju ha sån tur att ni får skit fina presenter där ifrån :)

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback