22.40

Hoppas ni blev lika roade som jag! Men nattinatti
nu snuffsor, ska kila i säng nu igen - där jag har
varit the most of this day
. Imorgon ska jag till
Darkwell och peya och förmodligen byta tid till
någon timme senare pga schemats ändrig.. ;)
Puss och gonatt

Your comments pussie
14:51:01 ~ 2009-11-23
Mitt namn; jennytuvesson

Läs min blogg. Har skrivit allt ur hur jag upplevde allt och hur det var. jag struntar i hur mycket du skrattar år mig, hur mycket du hatar mig eller hur mycket du hänger ut mig. Det jag tycker är synd är att du inte tror på sanningen hur det egentligen var. Jag har inte gjort dig någonting. jag har ingen anledning till att förstöra ditt liv eller någon annans. Det är bara synd att sanningen inte kan komma fram. Hur det egentligen var!

Min blogg; http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback