22.43

.. samtidigt så blir jag så glad när jag tänker på
att jag ska få träffa min Emma. Har snart inte
träffat henne på ett helt år :oo första och senaste
gången var på nyår och vi föll för varann direkt!
Haha! Jag har saknat dig snuppan, längtar tills
tomorrow. Kvällen spenderas överallt & ingenstans
tillsammans med dom bästa - fast utan dom allra
bästaste :/ no goodiie!

Och inatt åker Ida :( om ungefär 5 timmar.. bajs!
Jag kommer sakna dig lillan! Hoppas du får de
mysigt och fun hela veckan!
Love

Your comments pussie
23:03:16 ~ 2009-11-26
Mitt namn; emma

sötnoos! asså jag blir galen! jag vet inte om jag kan sova hos Kimberly. det var typ bestämt att jag skulle va hos henne och så. och nu är hon typ hos hennes pojkvän och svarar inte på mobilen! vet inte alls vad jag ska göra !! gah <3

Min blogg; http://emskaarlson.blogg.se/
17:02:11 ~ 2009-11-27
Mitt namn; FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jag har nu svarat på din fråga som du ställde under frågestundet. In på bloggen och läs svaret ;)

Min blogg; http://ferhat.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback