22.43

Klar nu, har fixat Nikkes blogg - waaaohz.blogg.se
på mindre än 40min, så ja.. de är lite
slarvigt gjort, men de får duga förtillfället.
Ska alldeles straxt kila iväg och sova, är
lika trött som always :/

Menmen, Robin åkte hem vid hm.. halv
tio typ - vi låg och busade massa i soffan
all night almost. Hihi, mys! Men jag vinner
ju som vanligt så har klent motstånd måste
jag påpeka ;) haha! Din lilla luffs.. men aja
sov så gott mina små flickor!

Morgondagen har myckeeet att ge ;) wej!

Your comments pussie
08:25:12 ~ 2009-11-06
Mitt namn; emma

Nej, jag hittade din blogg bara och skrev en rad :-) Hoppas att det är OK!

Min blogg; http://ebroman.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback