22.47 - Hiss & diss

.. men innan jag kilar, så kör vi en hiss och diss stund ;)


Stalkers
- ni som läst min blogg vet precis vad jag menar..

Killar som inte kan svenska och raggar på Fb
- finns de något äckligare och osexigare än de eller ?

Regn och höstväder
- jag hatar de svenska höstvädret!

Anonyma kommentarer
- precis som första dissen, skaffa lite fett på benen och stå för vem du är!


Usch!




Städning
- finns de något annat som gör än så happy ?

Ledighet
- very needed! Behöver väl inte ens förklara varför ?

Min rosa mysdress
- iloveit

Robin
- för att du förgyller min dag med så mycket mer än
någon annan. Jag älskar din närhet!


Mina vänner
- som är så pass mycket bättre, mer begåvade och
så himla mycket snyggare än någon annans ;) du
kan inte påstå att jag har fel ;) och som alltid finns
här för mig. Lovely, vad skulle jag göra utan er ?


Your comments pussie
16:00:56 ~ 2009-11-25
Mitt namn; IDa

Bittiful Melin HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH!!!!

Min blogg; http://idaaa-h.blodspot.com

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback