22.54

Snart börjar Paradise Hotel eller på söndag kl 22
på 6an, wej! Lite små fun måste jag säga! ;)

Min dag imorgon ser iallafall ut såhär;
Vakna
Duscha
Äta frukost
Packa till helgen
Kika in här och skriva a few words
Ta bussen till stan vid 16 kanske ?
Till skolan och vara där på Öppethus till kl 20
Sen hämtar mamma mig och Ida och vi åker till Ida
Sen sooooooovaa!

- Jag får lite smått ångest när jag missar en
heeeel heeelg med mina korvisar :( även om
jag kommer ha tokfun med Ida, så kommer
jag ändå sakna ihjäl mig efter Robin - om någon..
Usch, hemskt att man kan sakna någon så
mycket som jag brukar sakna honom.. Och sen
kommer jag inte kunna räjjsa runt med Maja,
missa massa fester och ja det lär ju bli lugnt
och skönt för er iallafall ;) menmen, själv ska
jag och Ida glida runt med kundvagnisarna,
köra på gamla tanter, kedjeröka, förmodligen
dö och tävla om vem som kommer först till
kassan. För vi ska ju nämligen till Ulla och bli
kändisar ;) sen skriva en låt som vi kallar
Ståndalen och poosera på köksbordet till någon
gammal disco låt ;) men de kommer väl senare!

Nu är jag överdrivet trött och funderar på att
lägga mig i sängen och däcka, någon som vill
göra mig sällskap ? Alla viljor avböjes såvida
du inte är kungen eller kallar dig själv för Robin ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0