23.07

Jag sitter och funderar massor på min birthday..
Synd att några av flickorna fyller sent och är 92or
eller helt enkelt inte kan pga annat :/ to bad..
Menmen, jag klurar lite på vilka som kan komma
hit innan och om vi verkligen ska åka Eckerö på
dagen.. gasch, så jobbigt att behöva bestämma
everything almost alone. Men aja, har ju mina
snygga partyhattar så det löser sig nog och dessutom
så vet jag en present som jag ska få av Ida och
jag kan ju knappt sluta vänta ;) haha! Så passande
mig liksom! Haha, det kommer säkert sluta med
att jag sitter hemma och spelar bingo med inspelat
avsnitt ;) haha, liiiiten risk måste jag säga ;)

Nu mina små puppor ska jag kila upp i sängen, där
det förmodligen luktar Robin sen tidigare idag, mums!
Och så ska jag sätta på Mammas pojkar i och med
att det aldrig blev något av de för en stund sen.

Imorgon ska jag sova ut så länge jag kan och inte
bli väckt av något sms, sen ska jag åka till farmor
& farfar och slipa lite, fårse om jag orkar börja grunda
men det visar sig imorgon. Sen bär det av hemmåt
och ska träffa Robin igen och maybe baby så ska
jag och Robin kika på Paranormal Activity med fisarna
Maja och Johan, trevligttrevligt :) men usch vad läskigt!
Jag kommer seriöst inte våga sova sen, fyfaaaan!

Sovgott flickor, så hörs vi imorgon igen ;)
Love

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0