23.11


.. today är det Ullared! Kanske inte på allas, men det är bra mycket
snack om de ;) Som sagt så i helgen åkte jag och Ida massa långa
50 mil bort till Gällared/Ullared för att ta två dagar med kundvagsrace
bland alla kärringar och vi - dock var det flera ungdomar/barnfamiljer
än gamlingar. Menmen, man blir helt förvirrad när man ser de på tv
och ba "shiiiit farbrorn vad med fooolkk" men det är inte alls farligt!
Och enligt dom som var där ofta så var det här "värsta helgen" men
ja, kön med folk och kundvagnar var enorm och hur lång som helst,
men den rörde på sig fort och direkt när man kom inte så var det
inte alls så mycket folk som man trott innan. Det var rätt mysigt att
komma in, för direkt innanför första dörrarna så hade dom julpynt och
julmusik på i högsta volym almost ;) haha, så Ida och jag valde att 
åka ner på våningen under (som kanske var lika stor som Claes
Ohlsson typ) där de fanns alltifrån dataspel, plattångar, sport, filmer och
bilgrejer, alltså mest praktiska saker. Jämfört med övervåningen där
det var kläder, kosmetik, hårvård, matvaror, julpynt och leksaker..

Visst det fanns mycket vanliga saker som finns på vilken butik som
helst, men till ett lite billigare pris oftast. Bland kläderna och väskorna
så var det ju inte värsta märkeskläderna eller mycket som var fint
- enligt mig. Men det fanns ju några enstaka saker. Jag köpte inte
jättemycket, men det gick på ettochtvå första gången och fyra - fem
hundra andra gången, men lite av det var till Robin och hans mamma
bland annat.. Utanför Ullared så fanns de ganska många fler butiker
som t.ex 4 st med bara skor - varav 1 typ 2 bra - MQ, en erotikbutik
massor med matställen och en väskaffär (dock bara några av dom
som fanns) så jag hittade ett par nya Uggs på en av skoaffärerna
och jag dregla över ett par as snygga stövlar, men i och med att jag
nyligen köpt ett par så fick de räcka och sen hade jag inte dirr mer
pengar till sånt heller. Menmen, åkte hem idag iallafall.. satt i drygt
6 - 7 timmar i bilen bara :o usch! Verkligen jobbigt och påvägen hem
kunde vi inte sträcka på benen heller pga att det var så jävla fullt!

Helgen blev lite långtråkig men det är ändå fun att ha varit dit nu
och jag tror inte precis det var sista gången, jag ska nog dit och
räjsa med Ida tills jag är 80, pffts. Jaja, bilder kommer senare!

Vad har ni gjort i helgen snuppor ?

Love och gonatt


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0