23.16

60 ärliga frågor om dig själv.

1. Vad är ditt mellannamn? - Ida ; vem heter inte Ida liksom ? ;)
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? - Vill inte byta, mamma valde de precis som jag ska välja det åt mina kiddosar sen :)
3. Är du i ett förhållande nu? - Ingen kommentar
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. Vem var du tillsammans med sist? - Robin Moberg Lindblom
6. Får man fråga varför det tog slut? - Allt runt omkring
7. Har du haft ett seriöst förhållande? - Ja
8. Vem vet mest om dig? - Robin, Sandra, Ida och typ Maja
9. Vad gör du på fredagskvällar? - Festar eller vänner
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - Finns ett antal, men Felon isf
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - Nej
12. Har du någonsin varit full? - Ohja
13. Har du testat droger? - Nej
14. Röker du? - Nej
15. Snusar du? - Nej
16. Saknar du någon just nu? - Ja, verkligen
17. Hur mår du idag? - Uppochner, har varit arg, rädd och konsekvensen av de blev illamående..
18. Hur många tabletter tar du dagligen? - Ingen, eller i did forget.. 1 maybe 2
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - Var förmodligen med Robin
20. Bästa minnet från sommaren? - Finns många
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? - Grekland
22. När var du där? - Länge sen :oo
23. Är du rasist? - Ingen kommentar ;)
24. Har du helt svenskt ursprung? - Ja
25. Om nej, vart kommer du ifrån? -
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar/tjejer? - SVENSKA!
27. Ser du fram emot någonting just nu? - Ja
28. Sköter du skolan? - Bättre nu
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - 1 IG (som jag valde att ta), 3 G, 5 VG och 1 MVG typ :o
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - Vg eller mvg kanske :o
31. Vilket ämne var det? - Svenska elr ngt
32. Har du fått ig på ett prov? - Ja
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - Nej
34. Anser du dig vara intelligent? - Verkligen inte i matte iallafall ;)
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - I slutet av '07 och året som varit ('09)
36. Vilken va den värsta tiden då? - Efter 16 september '08 gick allt utför
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? - Ja
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? -
39. Har du haft sömnproblem? - Nej, inte överdrivet
40. Hur ofta gråter du? - Ofta
41. Vad gör du när du mår dåligt? - Skriker, slåss och sen blir jag ledsen (a)
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? - Vet inte, beror på.. men mest Sandra
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - Vem vet
44. Vilken klass går du i nu? - Bp3d, wej
45. Vilken skola? - Boland
46. Har du varit otrogen någon gång? - Nej, jag har inte hjärta för de
47. Har någon varit otrogen mot dig? - Ingen kommentar
48. Är du stolt över dig själv? - Ibland
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - Allt ;) haha, nej jag vet inte
50. Vad får du ofta komplimanger för? - My body
51. Har du lätt att få folk att skratta? - När jag är mig själv, ja - annars nej för jag anser inte att de är speciellt fun längre..
52. Cider eller öl? - Får ont i tänderna av cider och blir tjock i magen av öl, så cider
53. Har du några talanger? - A few ;)
54. Vet du om någon är kär i dig? - Nej ;) men alla är ju de ofc!
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? - Inte alltför ofta
56. Vad står det i ditt senaste sms? - "Okej <3"
57. Hur lång är du? 1.77
58. Hur mycket väger du? - Varierar mellan alltifrån 61 till 64, beroende på om jag har mens, ätit något, ifall det är på morgonen eller om det är på kvällen ;)
59. Vilken storlek har du på kläderna? - Varierar mellan xs - s på tröjor och leggings typ m - cus i've got a big but!
60. Har du svarat ärligt? - Ja


Your comments pussie
23:30:03 ~ 2009-11-17
Mitt namn; sara - makeupmylife

snygg blogg!

Min blogg; http://saranilsssoon.blogg.se/
23:58:18 ~ 2009-11-17
Mitt namn; { ericafp }

hur gammal är du? :s

Min blogg; http://ericafp.blogg.se/
00:49:13 ~ 2009-11-18
Mitt namn; { ericafp }

Svar: Det var bara en fråga, ta det lugnt?

Min blogg; http://ericafp.blogg.se/
00:56:08 ~ 2009-11-18
Mitt namn; johanna

Du har ju typ ingen rumpa människa :D (absolut inget negativt i det)

00:58:38 ~ 2009-11-18
Mitt namn; Me, myself and I

Haha, vad gulligt! Den har faktiskt blivit större än tidigare i år, pga träning.. gillar det inte så väldigt mycket menmen ;)

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback