23.49

Jag kan inte sluta skriva än, men just nu sitter
jag nere i vardagsrummet och har tv'n på och
mamma och pappa i sovrummet brevid, men
de som skrämmer mig trots deras sovande
närhet är att det ramlar ner saker i skorstenen
hela tiden, alltså det är snuskigt.. både kissen
och jag sitter och kikar i tro om att i vilken
sekund som helst så ser vi ett par stora svarta
stövlar med vitt ludd och röda mjuka byxor
komma ner ur den :o jag syfta på tomten.. men
fyfan, jag vill inte sitta här själv.. och saken är
den att går jag upp till mitt rum, så blir jag
förmodligen inte av med de, i och med - som ni
sett på pics'en - att jag även har en sån grej
där också.. åååh :( snuskigt.. typiskt när jag är
vaken helt alooone. Det är inte julafton än..

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0