20.03 - News in my closet

Här är lite bilder på sakerna jag shoppade i helgen;


Rekomenderar verkligen dessa shampoon
och balsam, det luktar jättelänge om håret
efteråt!


Hårsprey till väskan och nya
tandborstar till Robin och mig


För er som inte ser, så är det en liten fest
väska - som jag köpte enbart för att den
var billig och bra att ha - två mindre skärp
en i guld och en i silver + lite smink, bland
annat rooosa läppstift och läppglans och en
glittrig ögonskugga!


Krullistång och en mini plattis, as söt! :D


Jag fyller ju som sagt år om 11 dagar ;) hah!


Till Robin, hans mamma och Amanda
+ att jag såklart köpte fryspåsar till min mammis :)


Jag behöver ju inte nämna något precis..


Drinkglas med utmätt hur mycket av vad ;)


Ny bigbag väska ;)


Dessa kläder, två par leggings och en
paljettväst.


Dock inte köpta på Ullared, utan på Skoboo utanför!
Det här blir mitt tredje par av Uggs, nu har det blivit
ett par varje år så köpte alltså mina första för två år
sen, så har svarta, rosa och nu bruna - med tjockare ludd!


Just nu kikar jag på Ullared på 5an, det känns
lite konstigt måste jag säga, jag var liksom där
igår.. man saknar lite tillbaks, för det var ändå
rätt fun att gå där när man hade pengar iallafall!
Hihi, lite kul att se nu!

Love

Your comments pussie
14:09:12 ~ 2009-11-17
Mitt namn; Ida karpmyr

Hur rik är du egentligen??? :O <3 vill också åka dit och stooor handla

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback