00.35

Kom hem för en stund sen. Blev en liten
snabbis med Maja och Johan, åkte för att
träffa Michis ett tag {säger bara söt mage,
utan att fjäska!
} så nu är jag hemma igen.

Har kikat på Orphan - och vill bara tillägga..
J akta dig för speglarna, btw katten var
hemma ;) to bad! Den var lite ovärd, fast
ändå bra men jag blev mest irriterad på den.

Är lite smått pissed just nu pga dig, som
inte lyckas show me att du bryr dig genom
att skicka ett ynka litet sms eller ens svara.
Dåååååliigt! "Det är tacken man får" men..
Nej, jag pallar bara inte. SUG! Värt allt ? Nej!



- Saknar dig blondie, as always.. saknar att se din spegelbild
men börjar vänja mig vid att aldrig få se dig.. haha! Börjar
som sagt bli chockad varje gång jag ser en bild på mig som
platina, så därför väljer jag att låta minnet leva vidare och
lägger upp bilder från i somras. Men fuck ja, vad jag saknar de!

Måste nog sätta i extensions snart så att jag blir nöjd som
brunett.. men vad tycker ni -
BLONDIN eller BRUNETT ?

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0