00.46

Tolv timmar senare..

Maja åkte precis hem och hann bli utskälld
av unt drivarn ;) haha! Robin står inne på
toan och gör sig i ordning för att hoppa i
säng :} mysigt! Jag har spenderat hela dagen
med Robin, Maja och Johan. Började i stan
där vi bland annat var till Biltema, Siba, Maxi
och Gränby - familjeshopping ;) man kan ju
undra.. sen åkte vi och käkade på Marianns
där vi tjockade kebab utom Maja som köpte
en pyttipanna med paprika :o och ostekt ägg
- trots att han skulle bränna den åt henne :s
Sen har vi bara kikat på tv/film hos henne
förutom nu i slutet när vi två var alone :)

Snart kommer Robin tillbaks till sängen och
klagar på att jag skriver här igen -_- så nu
får jag ta och skynda mig.. :oo hm..

Gårdagen;
Började kvällen alone tills Robin kom hit vid
20 och Maja straxt efter. Men kom inte härifrån
förrän vid 22 pga massa krångel.. gjorde inte
så mycket utan åkte till Oscar, där det var
lite folk. Sen vid 1 åkte vi in till staden till
Donken för att äta {verkligen en tjockis helg!}
och där träffa jag Ida och Emelie :) mihu!

Gjorde iallafall inte så mycket och det blev
inte att vi åkte till Alex fest för att ingen orka
typ. Men men, nu ska jag försöka sova lite..
ska till staden imorgon och köpa färg + massa
annat med farmor&farfar och eventuellt Maja!

Nattinatti :*

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0