02.22 - Oktober

Hallu puddingar!
Jag har totalt vänt på dygnet nu senaste veckan,
jag har inte lyckats på nästan en månad.. men nu
sista veckan när jag är "ledig" mån, tis och tors.
Värdelöst, så det blir nog en dryg dag i skolan på
fredag - menmen.

Har suttit här nu i några timmar och precis fixat
min 3e blogg, dom innan var totaly obraiga.
Så det kan bero på de ifall ni inte gillar designen.

Tänkte snart kila i säng och försöka glömma dagen
i sig, den har varit lite smått upp och ner och nu
när jag äntligen har fått fart på Engelska B'n, så
är de något annat som skiter sig. Så förlåt Maja :/
Och hann få en snabbis i luren med Sandra, bara
1½ timme ;) jag saknar dig Skorpan!

Har lite att se fram emot i helgen iallafall, ska nog
förmodligen tillbringa delvis av fredagen med
lill- Ida, alltså Ida Karpmyr :) och på lördagen
ska vi rööjja, typ som jag är bäst på :o hah!

Fårse vad som händer imorgon, men nu ger jag nog upp!
Nattinatti darlings, ses imorgon!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0