09.22

Jackpot på tv400 är fan sämst :o så
otroligt dålig programledare alltså!
Pallar inte lyssna på henne, drygfitta!

Haha, idag har jag hunnit med allt detta;
- Tandläkarn och borra :/
- Jagat katten, som hade tagit in en fågel
- Dammsugit köket + hallen pga katten
- Även dammsugit hela övervåningen (8 rum)
- Plus städat min toalett uppe pga Robin ;)

Så nu sitter jag här och väntar på att
bedövningen x2 ska gå ur snart så att
jag slipper känna mig helt invalid -.-
Usch, jag kan knappt prata.. får hålla i
högra kinden för att få de fungera litegrann
och jag kan inte precis skynda på att  säga
något direkt.. Uschusch, fick inget sällskap
dit heller :/ lite tråkigt. Menmen!

Sov alone inatt och fårse vad som händer
idag och ikväll, åker nog till farmor vid
tolv ngngång.. sen kan ni ju höra av er ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0