14.10

Under dessa två timmar så har jag
kikat på en film och fixat mina foton
på outfits'en tills helgen. Filmen jag
kika på hette Texas Chainsaw Massacre
- snuskigt äcklig :o kunde inte ens
äta medans. Haha, bra slut blev de
iallafall, jämfört med vissa andra
skräckisar.. lägger snart ut ett inlägg
med halloween outfiten ;) och tsms
med de blir de en ny skräckis;
Wicker man - fårse hur den är :oo


Your comments pussie
14:27:22 ~ 2009-10-29
Mitt namn; emma

HAHA, jag ääälskar dom! blev helt kär när jag såg dom på din bdb. hoppas dom sitter lika fint på mig bara.. haha jaa, visst kan jag hjälpa dig så gott jag kan! bara att du skickar några bilder och berättar typ på ett ungefär hur du vill att den ska se ut! <3

Min blogg; http://emskaarlson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback