14.10

You ought to know, tonight is the night to let it go,
Put on a show, i wanna see how you lose control
So leave it behind 'cause we have a night to get away
So come on and fly with me, as we make our great escape
Just let it be, come on and bring your body next to me
I’ll take you away, hey, turn this place into our private getaway

So baby don’t worry, you are my only
You won’t be lonely, even if the sky is falling down

Your comments pussie
15:37:36 ~ 2009-10-27
Mitt namn; Maja

Den sitter jag och lyssnar på nu ;)

Ronja visa mig den i fredags <3

15:38:31 ~ 2009-10-27
Mitt namn; Maja

Har bränt den på skivan som jag sa att jag höll på att bränna ;)

Så vi kan ju poppa den i bilen sen (: <3

15:44:12 ~ 2009-10-27
Mitt namn; Maja

Försvann det jag skrev? :O

Jag skrev iallafall att jag sitter och lyssnar på den nu och att jag bränt den på skivan jag sa att jag skulle bränna, så nu kan vi poppa den i bilden ju (:

Ronja visade mig låten i fredags och jag blev kär <3

15:44:56 ~ 2009-10-27
Mitt namn; Maja

Nu syntes allt, haha cp dator!

Du kan ju ta bort det sista jag skrev ;) <3

18:01:44 ~ 2009-10-27
Mitt namn; Me, myself and I

Haha toka :D allt syns och jag fattar!

Om vi ska pudding ;) Ojoj! <3

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback