14.14

Gårdagen var trevlig med massa söta folk :)
Robin hämtade mig vid 1 tror jag, sen skjutsa
han hem mig och jag fick sova alone :( för
att han skulle hjälpa sin mammis idag.. men
han kommer tonight, mysigt! Iallafall så
kom jag på igår att är du för full för att kunna
sova men för nykter för att decka och allt
bara snurrar i rummet, så somna med
sänglampan på, det funkar bättre än att ha
ena benet på golvet, för de gör de bara kallt
också.. Greatans duktigt av mig tycker jag :)

Idag har jag suttit och planerat mitt och Idas
projektarbete som vi ska göra hos farmor
och farfar, funkar rätt bra än så länge.. men
ska försöka börja med de på måndag eller
något så att vi blir klara snart, jag hoppas
verkligen det blir perfa :P plus att vi får
betalt av de också, wejwejwej!

Blev inte så många - bra - bilder från igår
så jag tror inte jag lägger in de, får vänta
tills IdaK och Sanna lägger in sina ;) hihi.

Nu ska jag bara kika på dålig tv och fortsätta
min lite smått bakisdag, så att jag kanske orkar
städa eller något tills lilla Robin kommer :)
Fårse vad vi hittar på tonigt. See ya later pussies!

Your comments pussie