15.03

Vaknade lite innan ett av Robin,
mysrumpan. Gick upp straxt efter
och han åkte hem almost dirr :/
Lite tråkigt måste jag säga..

Vad ska ni hitta på snuppor ?

Igår så drack jag lite smått, men
rätt onödigt att slösa dricka på dom
festerna måste jag säga.. Började
vid första festen, som var rätt seg
och inte alls så mycket folk.. så vi
stannade bara där någon timme
sen drog vi till en annan fest där de
typ var 93or.. Fun verkligen! Så vi
gjorde inte alls mycket den kvällen
mot vad vi väntat oss.. lite synd.
Får hoppas att kvällen blir bättre
idag vad som än händer :) ska
börja planera kvällen snart. Hihi!

Bilder från igår kommer efter fyra
när Maja slutat jobba, i och med att
jag glömde min phone på badkaret
igår precis innan vi skulle åka.. smart!

Internet glappa, så jag skulle precis
publisera - detta inlägg - när de typ
sluta funka -_- så nu är de andra
gången jag skriver detta. Usch!

Men ni ska få lite drinktips av mig iallafall!


Vin - with taste of.. summer {enligt mig}

You need;
Red Gold, rosévin
Fruktsoda


Tillsätt;
Färska jordgubbar

Blandning;
1/3 av glaset med Red Gold
2/3 av glaset med Fruktsoda
- tillsätt även jordgubbarna om så önskas

Taste;
Drinken smakar inte alls vin
för då hade aldrig jag druckit
den! Den smakar mer läsk, men
har en sommrig smak av smultron.
Den är supergod och är en av
mina favoriter helt klart!


Tipsad by;
Drack den på Ida Högis birtday
och jag föll för den direkt!
Idaaa-h.blogspot.se

 




Sprit - with taste of.. coolness/refrigerate

You need;
Bacardi Grand Melon
Schweppes Citrus


Tillsätt;
Is

Blandning;
Blanda nästan halva glaset med
Bacardi Melon och resten av
glaset med
Schweppes Citrus
- tillsätt även lite is if you like

Taste;
Smaken av melon och citrus gör
så att drinken får en svalkande
smaksättning och skulle passa
superbra en varm sommarkväll!


 



Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0