15.01

Har inte hunnit skriva något än för
att jag har haft fullt upp med massa.
Vaknade iallafall runt halv tio, men
gick inte ur sängen förrän närmare
tio. Ringde runt lite och gick sen ner
och åt en rostad macka med Robin :)
Vid elva kom farmor&farfar och hämtade
mig och Robin åkte hem. Maja kunde
tyvärr inte följa med pga huvudvärk :/
menmen, åkte in och köpte tapeter
och färg till deras hall som jag och Ida
ska ha som projekt arbete.. usch!
Men får iallafall betalt :) så nu har jag
suttit här sen ett, halv två kanske :oo
och hjälpt Maja liiite med bloggen.
Går inte så bra pga att vi måste fixa
massa annat på en annan dator. Så
får göra de lite senare.. Nu ska vi gå
på en liten promenixx och hämta bilen
på Johans jobb, sen kanske vi åker
hem till mig en stund. Fårse vad som
händer tonight, kanske blir helt alone :/
Tjingeling så länge :*

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0