15.11

Jaja, bara för att man lägger ut dessa
outfits så är man fjortis, yeah och de
är ju också jag som är anonym! Varför
inte kolla på helheten och lära känna
mig innan man börjar anklaga ngn för
fjortis ? Du är säkert ful och har dåligt
självförtroende och är du kille har du
förmodligen liten snopp och inga tjejer
och är du tjej, så ah.. är du bara
fruktansvärt avundsjuk för att du aldrig
kommer få de jag har ;) menmen! Inget
du kan göra åt precis, så sätt dig i ett
hörn och grina istället, väx upp och inse
vem som är den patetiska i den här
"diskussionen". Whatever, fulnos ;)
jag äger dig i vilket fall, kiss and love!

Your comments pussie
16:18:33 ~ 2009-10-29
Mitt namn; Anonym

fö man är ju så jäkla mycket mognare när man skriver så som du gjorde nu? Spelar ingen roll om man kollar på helheten och lär känna dig. För helheten är du riktigt skabbig, lika på insidan. Så det gör ingen skillnad baby :)

16:31:59 ~ 2009-10-29
Mitt namn; Linda

Tänk nu lite patetiska fjolla över, om du sagt ditt namn från början så skulle hon inte behövt besvara dig genom ett inlägg. Klart som fan hon försvarar sig, till skillnad från dig vågar hon stå för det hon säger. Så JA, hon är mogen.



blir irriterad -.-

16:38:18 ~ 2009-10-29
Mitt namn; Anonym

jag står ju för det jag säger? annars hade jag ju inte skrivit? eller hur? :) Och vem i helvete har sagt att det var jag som skrev innan? jag kanske bara är någon som har ploppat in just nu. så. tänk om :)

16:50:10 ~ 2009-10-29
Mitt namn; Linda

Nej du står inte för de du säger, du har fortfarande inte vågat säga ditt namn eller hur? Haha och om du inte var den som skrev där uppe, skulle du inte behövt svarat på mig nu, eller hur? :)

16:53:56 ~ 2009-10-29
Mitt namn; Malin

Men lilla gumman, bara de att du har samma ip som den tidigare kommentaren. Man kan inte annat än skratta åt dig, så kul att se någon vara så patetisk som du är! Gasch, har nog inte haft såhär kul på hela dagen :oo yey! Preeeecis!

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/
17:16:13 ~ 2009-10-29
Mitt namn; Anonym

Men bra att jag kan roa dig gullget.det glädjer mig riktigt! jag är inte dum, jag vet att du ser mitt ip nummer :)

17:23:30 ~ 2009-10-29
Mitt namn; Malin

Men hörru, vad bra, jag började nästan undra där ett tag ;) haha! Bullfitta keep on dreaming!

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback