15.11



Har återigen fixat lite här, blir aldrig nöjd.
Usch, det krävs tålarmod verkligen.

Idag har jag inte gjort så mycket, fixat
bloggen och lite sånt. Har även hämtat ut
mitt paket från Nelly.com för er som
läst de på min bdb. Så idag fick jag 1/4
av mina saker och det var de bruna
klackisarna och spetsleggingsarna
(de med två svarta ränder och inte helspets).

Jag blev riktigt nöjd med båda, men - nu
kom de - hade jag bara haft spinkigare ben
så hade båda sett super mycket snyggare ut.
Men de är smällar man får ta som tjockis.

Nu ska jag fixa lite mer och vänta på
That '70s show, som börjar om 45min.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0