15.14

Kikade på Ida Knarkmyrs blogg
och hittade denna och valde att
ta den av henne (a)


Visste du att..
jag vill ha - överdrivet mycket pengar och ledighet
min senaste kyss - var snabb och från Robin
jag lyssnar mest på - shake it låtar som man skakar rumpan åt ;)
jag inte gillar - falskhet, opålitlighet, mytomani och mörkret
min första riktiga kyss - fick jag som liiiten
jag avskyr när folk snackar - om saker som inte stämmer och inte har ngt med dom att göra
kärlek är - det bästa som finns, när de funkar
jag gillar - min rosa mysdress
jag är hemligt förälskad i - Majas lillebror
min mobiltelefon är - rosa
när jag vaknar på morgonen - så är de oftast Robin som väcker mig
innan jag går och lägger mig - så ringer jag till Robin {om han inte sover med mig}
idag har jag - bara suttit här
jag just nu tänker på - vad som händer tonight!
ikväll ska jag - röjja!
imorgon kommer jag - sova och få ångest för att lovet är slut och jag måste tillbaks till skolan

Your comments pussie
15:32:14 ~ 2009-10-31
Mitt namn; emma

Ja, jag har hört att den var bra! Måste fan se den, haha. TACK! :D<3

Min blogg; http://emskaarlson.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback