17.00

Kom hem för en stund sen och Maja
åkte straxt efter de för att hämta Johan.
Ska käka, sen kanske spendera lite mer
tid med Maja, annars får jag se vad jag
hittar på för fun. Uschuschusch! Imorgon
tvingas jag åka till tandis :( och borra!
7.40 dessutom - på ett lov! Fyfan! Och
jag kanske måste åka buss :s hur kul
är inte de på en skala ? Och jag ska
vara där heeelt sjääälv! Elakt! Jag gillart
inte! Verkligen inte! Åh! Sen ska jag
nog hem till farmor&farfar och börja
täcka, slipa och tvätta lite. Men just nu
vill jag nog bara dö lite smått. Kommer
snart en till uppdatering på hur kvällen
blir, annars kan ju någon roa mig lite :)

Nu kommer lite bilder från gårdagen;






Maja köpte ett litet tält- torn, slott, borg eller vad man ska kalla
de.. när vi var i stan, till sin söta lillebror Oscar!


Söt Oscar!

Your comments pussie
17:07:36 ~ 2009-10-26
Mitt namn; Maja

Han är ju så goo lilla Oscar!

Mina bilder blev jätte mörka :(

Jag snor dina pullan <3

17:08:59 ~ 2009-10-26
Mitt namn; Me, myself and I

Ja :} snuffse! Chillerill darling ;)

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback