16.58

Happyface, Emma är precis klar med ena
headern - wej. Blev tokfin! Men den får ni
se närmare christmas! Just nu så sitter jag
iallafall och väntar på Robin, medans jag
skrattar åt pinsamma, desperata små
flickor som inte tycks ha ngt bättre för sig
en torsdag, kl fem på ett höstlov. Men jadu
little jealous bitch, du kan kommentera 50
ggr om dan och skriva about hur ful jag
är, men mellan raderna så kommer
sanningen fram. Så liksom att du orkar ;)
börja gräv en grop istället om du har
överengergi. Jag skulle också vara jealous
om jag var du right now ;) verkligen!

Fårse vad som händer tonight, ska mysa
lite och kika på film - sen får vi se :}

Your comments pussie
17:14:31 ~ 2009-10-29
Mitt namn; Anonym

Ja fan. dig är det verkligen något att vara jealous. Satans alltså. För du är ju så snygg, snäll, omtänksam, het. nej vänta. det var ju jag. men vad är du då :S hmm, inget antaligen :)

17:21:20 ~ 2009-10-29
Mitt namn; Malin

Men JA, jag tror dig verkligen! Hahaha, de måste vara därför du är anonym va ? För att inte göra någon annan lika desperat som du är vid det här laget ? Jaja :) dröm vidare. DU HAR INGENTING ;)

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/
17:26:51 ~ 2009-10-29
Mitt namn; emma

Haha, vafan är det för ngn som kommenterar? jävligt fjantigt tkr jag..

Min blogg; http://emskaarlson.blogg.se/
17:31:46 ~ 2009-10-29
Mitt namn; Malin

Säg de.. hon vågar inte ens stå för de hon lyckas skriva ;) DET ÄR JU SÅ SCAAAARRRYYY MÅSTE JAG SÄGA!

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback