17.24

Vågar man sitta borta i Borås och leka
tuff, då jävlar har du respekt ;) shit!
Frågan är hur tuff är man ? :o du skulle
sällan komma långt i Uppsala, men du
måste vara en riktig hårding som vågar
skriva så hårda saker :o shit. Respekt
till dig! Eller ? Jag vet inte riktigt ;)
skulle nog tejpa fast mina ben i en kvast
för att slippa slå i knäna i varann.. för
om du vågar sånt där.. då.. ojoj! Jag
har iallafall ett namn ;) men frågan är
har du ? Naaaaej, thats the question..
får du är väl inte så tuff och vågar
säga de va ? Ooooouwwh! Fulnosan,
du är bara pinsam och du kommer inte
få någon annans respekt av att sitta
flera mil away och skriva så "hårda"
och "tuffa" saker som att jag är ful :P
haha, du blir bara nertrampad och hörru
du lär vara svag och osäker, för annars
hade du ALDRIG suttit och försökt få
bättre självförtroende och självkänsla
av att klaga på mig. Alla som har lite
innanför pannbenet förstår sånt, men
antagligen inte du. Så lägg ner innan
alla skrattar åt dig och inte bara jag ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0