17.49

Man anser att det är lättare att klaga på
andra än att se sina egna misstag och
fel. Varför ? Jo, för att man har så himla
lågt och dåligt självförtroende och dålig
självkänsla. Det lyser igenom och det
gör bara dig själv till en löjlig person.
Ingen ser upp till någon med dåligt
självförtroende utan man letar oftast
efter vänner som man kan se upp till.

Ställ dig framför spegeln varje dag
och säg "fan vad snygg jag är" tio ggr
sen kommer du bli lika tuff som mig
och i stort sett all my friends och slippa
sitta och klaga på personer som är
bättre, mer grasiösa and more handsome
than you are! Liksom, kom igen. Hur
gammal är du ? Du vinner ingenting på
det här, verkligen ingenting!

Your comments pussie
13:06:04 ~ 2009-11-01
Mitt namn; Annelie

Bra att du fått bra självförtroende nu =)

Min blogg; http://Http://alvid.blogg.se

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback