18.17

Tjena kexet ;) sitter du här och smular ?
Usch, jag har suttit och gjort Eng. B i 2½
timme, fyfan vad duktig jag är.. börjar
äntligen komma ikapp med allt igen, i hope.

Har inte gjort så mycket mer idag, skolan
en stund till kl 12 typ, sen ner på stan med
Ida baby, hitta en jacka som ska inköpas
imorgon, wejwejwej! - i just can't get enough!

Imorgon hoppas jag på en kväll med Robin,
verkligen! Har längtat efter den här dagen
länge och jag vill göra något speciellt..

Fårse om jag ska hem till Ida på kvällen
sen på lite fest, mjaou! Men inget planerat
så jag får ta dagen/kvällen som den kommer.
Plus att imorgon har vi kärnämnen, YEY!

Jag somnar förmodligen snart, är sjukt trött
för att Robin håller mig uppe varje natt, fast
de beror mest på att jag måste hinna höra
honom säga gonatt innan jag kan sova (a)

OCH JA, BILDER PÅ MINA LEGGINGS KOMMER INOM KORT!


As mysig (a) helt kär!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0