18.30

Det blev en liten powernap i en kvart..
så nu är jag pigg och på topp igen! Ska
alldeles straxt börja göra mig i ordning
totaly och börja supa ;) mumsigt! Eller
ah, tills dess ska Maja och Johan ha
kommit hit också. Sen får vi se om Robin
dissar oss eller inte :s jaja, jag har
iallafall lite att välja på idag, bland annat
Bacardi melon, Red gold, Rent och ah
kanske en Malibu, beroende på money..
Till de blir de även fruktsoda eller
schweppes citrus. Bara för att jag kommer
vara kvällens Bunny, så får vi se if it
still're any good and wild - as i want to..

Maybe hör av mig lite senare! Pusseliepuss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0