19.16

Jag kom och tänka på hur ego och
själviska killar är.. drygggt! Dom
gör sällan något spontant för en
och dom är inte som flicks, som kan
gå på stan och se någonting och tänka
"den där ska jag köpa åt honom/
- henne i det här fallet -" blir så
fruktansvärt less på er och dessutom
är det något som inte stämmer
eller går bra när ni ska fixa de, så
är de VÅRAT fel, för att vi står där
eller frågar "hur gåre ?" Egoister,
äckligt och drygt och något vi
alla borde klara oss utan, jag kan
bara säga en sak - jag förstår att
folk blir bi eller lebbor :s pga er!
Men skiter vi i er ? Nej, vi fortsätter
fjanta för er, för att ni ska vara glada
och på bra humör fastän allt är
erat fel egentligen. Bortskämda så
de skriker om de. Bry er om ngn annan
än er själva så kanske ni mår bättre
i framtiden, dock otrovärdigt.. men
man kan ju alltid hoppas.. och nej
ni pojkar som nu inte är lika ego
som dom jag lyckas lära känna,
behöver ju inte ta åt er, för ni vet ju
hur de är. Men dududu, ska verkligen
göra de och ändra på dig annars
finns jag inte här för dig längre och
har du inte förstått efter den här
texten, så är du nog allmänt tappad.

Ja, jag är fitt pissed på den här sk kvällen.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0