20.51

Har inte skrivit här på ett tag, men har haft fullt upp nu
igen när jag börjat göra något om dagarna och i söndags
var jag bara trött. Men iallafall så var det här min helg;

Fredag 16e oktober;
- Jag satt hemma och blev tröttare och tröttare och var
rätt säker på att jag inte skulle hitta på något utan bara
kika på lite film och så.. men så börjar jag rycka upp mig
och smsa alla små fisar ;) runt 8 tror jag, så kom Johan
och Maja och hämtade mig här hemma och jag följde
med dom till Knivsta för att träffa hans mamma och små
friends. Gjorde inte så mycket och det var super dåligt
väder.. Kom hem vid 3-4 och fick sova alone :/

Fick också mitt paket från Lindex efter 5, de var de
silvriga och guldiga leggingsarna och dom var helt okey!

Lördag 17e oktober;
- Började "kvällen" kl 5 i Gimo hos Kalle (och Ida) för
att fira honom! Käkade lite - dock inte jag - och drack
hade de jättemysigt med flickorna och sen kom Maja,
Hanna och Viccan också dit en stund - trevlans. Vid 22
kanske, så kom Robin dit och stanna, åkte hem vid halv 1
och fortsatte kvällen med M, H och V tills Robin hämta oss.
Och sängen var full ;) mumsigt!

Söndag 18e oktober;
- Ida åkte hem tidigt, hann knappt vakna själv.. sov en
stund till med Robin och sen tjata han upp mig, usch!
Gjorde inte så mycket vad jag kommer ihåg..

Måndag 19e oktober;
Var i skolan, har måleri nu - uschit verkligen! Ångrar mig..
Menmen, gick mest runt till de andra bygg 3orna och fixa
studentkryssning och -skiva. Bestämt nu att åka på kryssningen
den 6e mars och studentskivan är på Kalas den 12e maj!
Wejwejwej! Teman till studentskivan kommer senare..

Fick de två sista paketen idag från Ellos och Hm, behöll
den lilla kuvertväskan och böt storlek på spetsleggingsarna
från Ellos (den sista varan fick jag tydligen beställa om :s)
skabbsaker! Och skickade tillbaks väskan och kjolen från Hm.
Satt inge bra och väskan var liten i sizen, tråkigt.. men jag
behåller mina pengar iallafall.. just nu är jag almost broke :/
BILDER KOMMER INOM KORT!

Träffade Robin både igår och idag, väldigt mysigt att få göra
de så ofta. Jag har saknat dig! Min lilla sunshine <3

Tisdag 20e oktober;
Skolan idag, sen city med Robin och blev inspelade utav
BALLAR AV STÅL. Deni ;) de händer inte varje dag, usch
så himla pinsamt, jag kommer dö.. längtar inte tills i vår..
Sen åkte vi hem till Robin och käka och halv 4 åkte vi hem
till mig, kikade på That '70s show och busade lite i sängen (a)
Just nu kikar jag på Ugly Betty, i väntan på att D.H. ska börja!
- i love it! Sen blir de ännu en ensam natt, men jag har
iallafall sovmorgon till halv fyra imorgon, så får väl vara nöjd..


Jag, Ida och Hanna


Jag, Ida och Hanna

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0