22.21

Ska alldeles straxt kila i säng och kika
på tv400, för att se vad de visar. Tror
det var Jag vet vad du gjorde förra
sommarn, någon som sett den ?

Sen ska jag nog sova, fårse om jag
sover själv eller med Robin, det visar
sig.. men om jag får välja så blir de
nog med honom :} i hate to sleep alone!

Imorgon ska jag som sagt till Tandis :/
i och med att jag inte har någon skjuts
- tack Robin.. - så skulle tydligen farmor
skjutsa mig :o sen följer jag med henne
till Kim och Kevin ett tag.. sen får Robin
hämta mig där om de är så :o hihi (a)

Men har iallafall blivit av med min ångest
nu känns de som, det är positivt, iallafall
för de i min omgivning :/ men de känns
lite skönt att slippa må illa för att jag ska
göra någonting som jobba, gå i skolan
eller något annat som bara får en vilja
släppa allt och försvinna under jorden.

Fast mina vikt- tankar och kroppsideal
tycks sitta i tills döden. Fast det är ju
inte helt fel när man sen sitter där totaly
skinny med världens perfektaste kropp ;)
- då lider man nog inte skulle jag tro.

Som alltid så är min ideal vikt som jag
vill nå 55kg till mina 177cm så ger de
mig ett bmi på 17,5 - mumsigt ;)
Vad tycks ? - Just nu ligger de på 20,4.
That ain't no good små pussies!

Glöm inte slinka in på min bdb eller fb.
Nattinatti tills vidare, maybe skriver något
snart igen. Håll tummarna för att Robin
sover här också ;) hiho! Pusselipuss

Your comments pussie
12:02:07 ~ 2009-10-27
Mitt namn; Maja

Malin, du ska inte ha ett BMI på 17.

Jag vägde 59 när jag var som smalast (när alla tyckte att jag såg ut som ett anorexiafall, fast det berodde ju på att jag var/är lång också). Och du vill väga 55kg, lägg av! <3

12:04:16 ~ 2009-10-27
Mitt namn; Tove

Jag måste faktisk hålla med Maja, du kommer bli för smal om du ska väga 55! :o Du är fin som du är!

Min blogg; http://toveeckebringandersson.blogg.se/
12:15:20 ~ 2009-10-27
Mitt namn; Me, myself and I

Men det är snyggt! <3

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback