21.35 - Hiss & diss


Jag börjar med att hissa, för stämningens skull ;)

Klackar
~ de får benen så otroligt snygga plus att de ger en snygga benmuskler
Solen
~ vad piggar inte upp en en regnig höst om inte lite solsken ?
Pojkvänner och vänner
~ finns de något bättre, det är tveksamt. Jag är glad att jag har dig Robin!
Sexiga kläder
~ har ingen speciell anledning, men vem tycker inte om de ?
Något att längta efter
~ sätt upp mål för att klara av alla veckor denna dystra höst och vinter t.ex födeledagar eller fester
Blondiner
~ jag bara älskar de, längtar tills min nästa platina period
Festligheter
~ hösten, vintern och våren är full av fester att se fram emot - ilikeit


.. och till dissen

Hösten
~ visst, det kan vara mysigt att ligga inne och kika på film, men man saknar sommaren!
Opålitliga personer
~ återigen stöter jag på personer jag inte kan lita på, jag blir så less.. det är därför jag väljer mina vänner efter pålitlighet, tack och lov!
Förutsägbara personer
~ ta mig inte efter mitt utseende utan låt känna mig på djupet!

Jag orkar inte dissa mer för idag, så de får räcka med negativitet!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0