Outfit for today

13.19; Nu sitter jag och väntar på att ta bussen in till
staden för att sen ha Engelska B mellan 15.30 - 17.55.
Värdelöst, men går nog hem tidigare börjar känna
mig sjuk :/ totaly bajs! Jag är lite smått glad iallafall
pga vissa saker, det är positivt och jag klarar nog de
här trots allt.. Fårse vad jag hittar på ikväll, tror de
blir lugnt för både mig och Robin, i och med att han
slutar 15.30 typ. Men jag tycker att han kan vänta
på mig i skolan ;) hihi. Jaja, vi får se.. hör maybe
av mig lite senare, ska försöka klara av dagen först..





Your comments pussie
22:26:47 ~ 2009-10-21
Mitt namn; dedu:)

fin rumpa snygging :D ser thight ut;)


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0