Outfit for today + ny design

Har varit lite off pga lite ändring i bloggen.
Tack Molly, det blev super snyggt!
; mollymus.blogg.se/

Idag har jag varit i skolan och haft 4 lektioner
rätt skönt! Och äntligen är de lov, wej.
Verkligen behövligt tycker jag! Sen var jag
och Ida ner på stan och köpte jackan jag
nämnde igår, likyliky!

Ikväll kanske jag åker till Ida en sväng med
förhoppningsvis Robin (+ pojkarna) annars
får jag se, beroende på honom!

Nu blir de sista minutrarna av That '70s show!



 

Your comments pussie
21:17:40 ~ 2009-10-23
Mitt namn; din pulla (maja) ;)

Snyyyyyyyyygg! <3

13:14:00 ~ 2009-10-24
Mitt namn; Tove

Snygg jacka ;)

är ni tsm nu igen eller? ^^

Min blogg; http://toveeckebringandersson.blogg.se/
14:23:22 ~ 2009-10-24
Mitt namn; Me, myself and I

Tack snuttor! Nej, tyvärr så är vi inte de.. men som sagt, det är som de är och vi kan bara hoppas på att allt ordnar sig snart :)

<3

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback