09.28 - I'm back

Ni är otroligt  d å l i g a  på att kommentera måste jag säga!

Nu är jag hemma. I älskade Uppsalahood. Lovely! Fast har redan börjat sakna
Bollnäs - pga att nu kan jag inte bara gå några meter till Ica och köpa en cola.
Haha. Sitter hos Viccoviggo i Gamlis - hon blev ju såklart tvungen att väcka m-
ig imorse innan hon drog till skolan. Tack! Så nu är jag typ as pigg fast as trött.
Inte kul! Ska snart äta lite frylle, för det kyrrar i min mage. Hihu. Jaja, kom he-
m vid 16 igår, då packa jag om, duscha, fixa mig lite smått och tog bussen dirr
till Viggo, var framme här vid 19 och sen börja vi dricka och begav oss till Kalas
för att liksom, jag hade ju nästan glömt vart stället låg liksom :o haha! Nej, me-
n kvällen var chill - rätt luftigt med folk och billiga Redbull vodka. Mumsigt! Tog
sen 00.15 bussen hem. Gick och la oss efter 02 och ah, vaknade vid kvart i 08.
W a a a a a a y   t o   e a r l y !
Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, hade velat åka in till HM och ki-
rra lite new stuff men fårse om jag orkar.. sen ska jag snylta skjuts hem av m-
ami. Fårse hur det går ;) haha! Juste, fick massa stuff av henne (och pappa oc-
kså ofc) igår :D happyface, happyface. Det gillas! Menmen, ska väl inte sitta h-
är och dryga och skriva onödiga saker bara för att fylla ut rutan, men skriver v-
äl lite senare pussies! Tjingelingis.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0