10.35

Sitter här fortfarande och pratar i luren med Viggo's boyyy Jocke. Han är oc-
kså hemma today pga sin nyopererade hand, så vi sitter och mobbar Vicco f-
ör hennes negerrumpa! Hahaha! Nu sitter han och pratar om matte för att Vi-
cco har matte i skuuulään ;) hahaha! Väldigt intressant för min del som fick ig
i nationella (a) men inte grinar jag för det som ni andra hade gjort för att få b-
ättre betyg, men nejnej så lågt sjunker jag inte! Hihu, vet ikke vad jag ska gö-
raaaa. Hmhmhm. Menmen, ska lägga upp lite pics sen när Jokkopucko har lug-
nat sig lite med mattetalen. Haha! Hjulet snurrar men hamstern är död som sa-
gt alltså! Ska nog kirra lite frylle liksom :ooo magen är totaly tom :} nananana!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0