11.41 - Bollnäs

Sitter här vid en compuuteer i Bollnäs nu, tack och lov så hittade jag en ;)
as nice! Ska bara skriva av mig lite tills jag drar vidare. Hittills så är allt as
bra och det är feting vädret ute som gör en totaly happy och ännu mer pga
att jag slipper skolan. Deeeni ;) Hoppas ni saknar mig jättemycket där hem-
ma trots att det bara gått en dag än så länge.. hihu. Men ni är snuttiga som
smsar mig iallafall. Åååh, vet ni :D imorgon kommer Majamouse upp, jag l-
ängtar som en tok efter henne. Men en natt kvar sen kommer hon upp och
guidar mig här borta :oo haha, även fast jag hittar det mesta så är det otr-
oligt skönt med lite sällskap. Sen i helgen kommer både hon och Johan upp
och kanske Viccopicco, det blir plus i kanten där ;) men måste skynda mig
nu har lite stuff to do ;) men hoppas ni har det bra fortfarande och att Bino
inte blir alltför ensam i skolan - poor little thing alltså! :) - gasch vad snäll
jag känner mig today.. haha! Kanske för att jag är själv och mobbad här..
Menmen, pusseliepuss små kissiekäääter!


Your comments pussie
13:19:47 ~ 2010-04-12
Mitt namn; Viccan

Saknar sönder efter dig din fis ! :D

MEn snart kommer jag orodig int ! :D sonm vi säger på gotland :D hahahahhaha

Min blogg; http://Http://VictoriaaOscarsson.blogg.se
08:41:25 ~ 2010-04-13
Mitt namn; Majamooooouse!

Ja, idag kommer jag gumman. Bussen går om 35min till stan. Yey yey yey <3

Min blogg; http://majimaj.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback