12.24 - Onsdag

Måste bara påpeka att Viccan är jätteduktig på stavning! Det ser man i hennes
kommentarer ;) hahaha! Nej men iallafall så sitter jag här igen, skönt med lite
social information (läs infårmejtion, alltså på engelska) från övriga landets be-
folkning.. ehm. Jaja, ska snart iväg på annat sen chilla lite och vidare igen. Ni
skulle liksom bara veta ;) menmen. Hittills går det fine med att vara själv, lite
smått jobbigt när Maja - OCH VICCAN! Kom igår och sen åkte igen på kvällen.
Gillas inte! Nu kommer jag tro ännu mer att de är här och att jag kan smsa vi-
lken sekund som helst och fråga om de vill ses en stund - bögit. Men det går
ju inte för jag är ju här heeeeeeeeeeeelt aloooone. Men ja, kul att ni kunde k-
omma iallafall små skruttar. Nu ses vi inte igen förrän i helgen - eventuellt för
Maja och Johan - men vi får helt enkelt hålla tummarna! Måste kila nu igen, m-
en skriver maybe later eller ngt, annars får vi se när ni får höra något ifrån m-
ig igen.. jag kan ju liksom dö eller ngt ;) hahaha! Pucko jag är! Menmen, seeya!
Puss


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0