12.59 - Knark är mums

Ida Kungen Bästa Knarkmyr,
för att du är så bäst så väljer jag att besvara din kommentar här i och med
att jag är liiiite bäst also! Haha, nej men ofc att jag är på och on, på alla sä-
tt som går ;) haha! Men hör av dig så fort du kirrat det så gör vi ngt åt sak-
en lillskruttan ;) Hihu, btw är du hos Kalleballe på torsdag ? Ska ju som sagt
tillbaka till våran lovely school på fredag. Men aja, vi hörs senare today <3


Your comments pussie
17:35:37 ~ 2010-04-20
Mitt namn; ida kungen bästa karpmyr

yäääy, neey, han kommer till min på ons så jag åker inte till han. VAdhänder på sista? <3

Min blogg; http://idaevamaria.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback