13.04 - A restart

Auw, nu ni ;) ska jag gå hem - precis, hem^^ - till min lägenhet och äta lite sen ska
jag ut på äventur fem i 16. Chillans ;) Känns rätt skönt att vara häruppe i och med
att jag inte har någon ork till att äta så ofta när jag enbart får äta själv. Låter lite s-
orgligt, men det funkar för min del ;) mjau. Men nu är jag hungrig i och med att jag
bara ätit en macka idag under mina 6 vakna timmar. Hihu! Men fårse om det hinner
gå över på stunden hem.. Lalala, imorgon är det fredag.. otroligt värt! Viccan ska u-
pp hit med vindunken och vi ska leva rövare, haha! Fårse om Maja hittar ngn som k-
an jobba för henne :o vore ju små fun alltså! Menmen, ska väl kila vidare, fårse om
jag kikar in straxt innan jag ska iväg igen sen..

Juste :o vet ni vad jag har fått för mig ? Att jag ska avsluta mina gymnasie studier
häruppe :ooo fatta grejen vad skönt allt skulle bli ifall man slapp alla dryga männis-
kor i Uppsala och börja om "allt" på nytt här. Visst, jag skulle förmodligen få liknan-
de stämpel här men shit the same liksom ;) är braaaa sugen måste jag säga. Kans-
ke ska satsa ? ;)

Puss så länge


Your comments pussie
23:03:50 ~ 2010-04-16
Mitt namn; Sabina

nej malin, det var en mycket dålig idé! ;o

Min blogg; http://ssabinaa.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback