13.08 - Bo rru hää ?

Har precis kommit hem från Söderhamn, fett skönt att åka lantisbuss igen
i och med att jag inte har gjort det på ca 3 veckor, om inte mer :s har fak-
tiskt saknat det :D - jag är ju trots den enda (plus Ida Knarkis) som älskar
det. Vi tänkte ju liksom åka fram och tillbaka mellan stan och Öregrund på
jullovet - dock blev det ju aldrig så men iallafall. Jaja, jag är bäst. Det und-
er stryker jag även! Haha, mer om det får ni veta sen. Nu ska jag kila vid-
are och äta lite frukost, hann bara få i mig tre tuggor imorse så bör nog få
upp energin lite mer tills jag ska vidare ;) solen är fet och jag har fått en t-
ill i min lägenhet :o hon är 40 - 50 plus och jag säger bara, hissen går nog
inte enda upp, alla hästar är inte hemma, hjulet snurrar men hamstern är
död, det lyser men ingen är hemma osv - ni kan ju kommentera och säga
vad man mer kan säga.. yey! Haha, jaja. En natt och två dagar kvar nu ti-
lls jag får se my hometown igen. Lovely! Men i'll be back ofc. So look up..
Eller ngt :o Bo rru hää ? Som vi brukar säga det Vicco! ;) hahaha! Jag dör
verkligen! Bosse is right. Så passa dig liksom ;) haha! Fyfan vad jag ska t-
jata sönder det där alltså. Men Viccan, det har alltid funnits rymdstenar här!
Puuusss!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0